tirsdag 1. juli 2008

Forklekjole "Gone fishing"





Dette er den første forklekjolen jeg prøvde meg på, og i utgangspunktet skulle hele være med fisker. Men da jeg ikke hadde nok stoff måtte jeg komme på en annen måte å gjøre det på, og delte den opp foran og bak. I grunn er jeg veldig fornøyd med at jeg måtte finne på en litt annen vri, det gir jo så mange flere muligheter å mixe ulike stoffer på en kjole :)
Bak på kjolen er det fire ulike gamle knapper, som tar igjen fargene på fiskene.

Denne ligger til salgs på Barnetrend

Størrelse 1 år
Pris 349,-

2 kommentarer:

Internet Guru sa...

nice blog dude..i like it!nice pictures!you did a great job!nice meeting you!
you can check my blog if you want: www.personalresource.blogspot.com

Fit mum sa...

Denne var bare så søt! Kjempe fine tekstiler!