torsdag 11. september 2008

Awards!!

Jeg har fått to kjempehyggelige Awarder, som jeg ble utrolig glad for!! :D



Den første jeg fikk var fra Maja
Kjempehyggelig å få så masse fine ord, jeg setter umåtelig pris på å høre at jeg kan være til inspirasjon for andre!! Tusen tusen takk :)


Den andre jeg fikk er fra Mamma i Nord som står bak Duttemann og Tullemor Design
Denne dama finner jeg inspirasjon hos selv, så det var veldig koselig å få en award fra den kanten! :)

Så er det min tur til å sende de videre...Jeg har ikke så masse tid til å surfe rundt på nettet, og er dermed heller ikke viden kjent i bloggverdenen.
Men det er noen blogger jeg er innom oftere enn andre, og det er jo en grunn til det. Disse har jeg lyst til å gi award videre til :)

Shamu:
min kjære, søte, fantastisk flinke venn som dessverre ikke har fått utfoldet seg kreativt på altfor lenge grunnet alvorlig sykdom. Men, satser på at hun snart er oppe og fyker rundt som før, og jeg gleder meg til å se mange mange fler Shamutryllerier fremover.
Tusen takk for inspirasjon og verdifullt vennskap :klemme:

Gecko:
Denne dama har et snitt og utrykk på klærne sine som er ganske så enkelt, og nettop derfor så utrolig stilig. Designet på hoodiene er en drøm, og arbeidet bare så lekkert utført! All ære til denne bloggen.

Hjertemothjerte:
Det finnes utalligge hjemmesydd bæretøy, og masse masse fint. Men Mei Taiene på denne bloggen er utvilsomt noen av de lekreste jeg har kommet over. Stoffene som blir brukt er rålekre, kobinasjonene og arbeidet utrolig stilrent og pent. Også er hun en utrolig hyggelig jente! :)

Blondie06:
Her er ei jente som har ganske så prikklik smak som meg på barneklær. Hun er utrolig flink og modig når det gjelder fargekombinasjoner, og det er ikke til å unngå å bli glad når man koser seg gjennom bloggen hennes.
Hun er også en racer på å finne gamle stoffskatter, og det er vel ikke pent å si at jeg er direkte misunnelig...bare nesten ;)

Blomma åker vagn:
Det har skjedd mer enn en gang at jeg omtrent har mistet pusten når jeg har vært inne på denne bloggen. Fantastiske stoffer, utforming, finish - fantastisk samling klær rett og slett!
Til stor inspirasjon!

Gulligan:

Denne bloggen datt jeg tilfeldigvis innom via en annen blogg, og falt pladask så fort jeg kom inn der. Fytti for ei fantastisk flink dame!!! Denne går rett inn på min liste over bloggfavoritter :)

4 kommentarer:

Gekko sa...

Oi, takk for fine ord og en veldig fin award! Det varmer! Og så er jeg veldig glad for at du minte meg på din din blogg, jeg har värt her för men det var lenge siden og jeg har ikke heller så mye blogglesetid dessverre. Du syr veldig mye fint!

Shamu sa...

Åååååå vennen min!!!!

Først og fremst er det deilig å se at du harr inntatt bloggn din igjen. Håper du blir der nå og oppdaterer med alle de fantastiske klærne dine!!
Jeg sier det igjen, kan dere flytte hit bort? Vi MÅ få oss felles systue med felles kreativitet og stofflager. hihi... tenk så kult det hadde blitt!! Jeg har jo hauger med stoff som jeg ikke har fått brukt, og alt er like kult. GLEDER meg til å komme igang, og enda mer til vi kan få til en ny syhelg. Håpe håpe håpe at det ikke blir så altfor lenge til.
Tusen tusen takk for fantastisk fine ord og award! *klem* Og ikke minst takk for ett fantastisk vennskap.
Love'ya!

Heilt spesiell sa...

Oi!!*rørt* Tenk å få så flotte ord av en syer jeg bare ser sååå opp til.Awarden går ihvertfall rett i retur og egentlig må jeg si meg veldig enig i alle de andre du har nominert.

Knallkjekt at du er tilbake på bloggen din.Selv om jeg har sett det meste på sykroken er det veldig gøy å være innom her å studere litt;)
Klem fra Kristin:)

Gulligan sa...

Åh vad glad jag blir!! tack snälla du!!! Du syr underbara saker!!Vi "ses" igen;-)