fredag 28. januar 2011

Ny kjole, "gammel" kunde





Å få bestilling fra tidligere kunder er utrolig gøy. Det må jo bare bety at de var fornøyde med det de bestilte første gangen! :D
Jeg fikk så godt som frie tøyler på denne, og koste meg skikkelig med å sy den. Det blomstrete stoffet hadde jeg helt glemt av, enda det er ett av de nydeligste stoffene jeg har. Da denne kunden ønsket retro farger med sterke kontraster hoppet stoffet ut av hylla og ropte på meg, og minte meg også på at jeg ikke må vente for lenge med å bruke det neste gang.

Fleece fra S&S, nyyydelig blomstrete bomull funnet på bruktbutikk.
Str 86-92, eget mønster.
Fargene fikk jeg dessverre ikke helt riktig frem på bildene, ikke helt vant til det nye og altfor fancy kamera enda.. Det er brent orange og klar lilla, begge skarpe, nydelige farger som er mye blassere på disse bildene enn i virkeligheten.

12 kommentarer:

Unknown sa...

Så aldeles dritfint!!!
Du imponere stadig. Skikkelig like det du lage :o)

Jubel sa...

Tusen takk :)

SNILLPIKE♥ sa...

Knallfin, blir så inspirert av å kikke innom deg. Får lyst å sette meg ved symaskina med en gang.

Ønsker deg en flott helg, klem ann helen.

LustigLinda sa...

Hej och oj vilka fina grejer du syr! Det är första gången jag kikar in här och jag blir alldeles stum. älskar dina färger och applikationer Förstår att du gillar velour och toppiga luvor, av det lilla jag hittills sett. Tvillingklänningarna nedan är verkligen underbara!

tack igen!

Linda

lykke liten sa...

wow!!!! for en fin kjole :)
er jo gøy når man får frie tøyler!!
og er jo ikke skummelt for en kunde når enn er så flink som deg!!!!!

manja sa...

Helt herlig kjole!!
Digger fargekombinasjonene dine :)

Shamu sa...

Fantastisk fin vennen!! Nydelig kjole!

Ann Kristin sa...

Er imponert og inspirert av de fantastiske klærna du syr! Nydelig kjole;)

Velkommen til min kreative verden sa...

Nå ble jeg imponert. Her var det mye fint. Du er veldig flink til å sy: )

Min stil sa...

Heisan du.
For en stilig kjole! Og for en flott og kreativ blogg. Legger meg som følger, for dette vil jeg se mer av:)
Gleder meg til å ta fram symaskinen igjen selv, men akkurat nå er det en temmelig stor tvillingmage som hindrer meg. Men gleder meg veldig til å sy igjen. Takk for hærlig inspirasjon.
Ønsker deg en trivelig og kreativ helg.
Klæmmer Susanne

Villblomsten sa...

Kjempeflott :-)

Pia sa...

Den er i bruk, og den er kjempeflott!