mandag 21. februar 2011

Alvekåper v.2.0










Endelig føler jeg at jeg er noenlunde i mål med uttrykket på alvekåpene, slik de var tenkt. Jeg har brukt mange timer på syrommet med å tegne mønster, teste ut diverse løsninger og komme frem til et resultat jeg er tilfreds med. Dette er garantert ikke de siste kåpene fra Jubel! :)

Den rosa kåpa er i polarfleece og den grå i microfleece, begge fra S&S. Jeg kommer til å sy disse mest i microfleece fremover, da jeg synes det er mykere og gir et stiligere preg. Den holder seg også bedre i vask og er virkelig helt fløyelsmyk. Perfekt for små alvejenter.

Den rosa er str 104, den grå str 92, 104 & 116. Alle levert til Monochico, med ønsker om små alvekropper de kan holde varme utover våren.




20 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Hva kan man si?du tryller jo..blir rent misunnlig her jeg sitter,de er fantastisk flotte!!

Jubel sa...

Å, så utrolig koselig sagt! Nesten så jeg må hente snytepapiret her.. ;) Tusen takk snille du!
Klem :)

marihøna sa...

Utrolig lekre!!!! Flink du er :))

Riikka sa...

Too pretty!! My girl would just love these... I don´t understund your language but I hope I would!

Jubel sa...

Thankyou :) I think i can put a translater-funktion to the blog, that way you could understand :) I'll try!

Unknown sa...

Vakre kreasjoner fra vakker sydame. :D

Retro Elephant sa...

Fina jackor och fin blogg, har lagt till dig i min blogglista :) Hoppas jag också ryms med i din :)

//Lina

Tale sa...

Virkelig aldeles nydelige.

Janicke sa...

Nydelige kåper, rett og slett vakre! Liker spesielt godt den lilla i forrige innlegg. *sukk*

Min stil sa...

Wow, så flotte. Likte spesielt godt den rosa :) Kom ikke inn på nettsiden din, men kanskje jeg kan spørre her om pris til ei jente på 4 år?
:) Susanne

LustigLinda sa...

Underbara!

Shamu sa...

Herlighet Ane! Du slutter aldri å overraske! Det skal en skikkelig kreativ kvinne til for å klare å knote frem ett så FANTASTISK resultat som du har gjort her, også helt på egenhånd. Du er UTROLIG flink!!!
Jeg får litt gåsehud og sommerfugler i magen av å se på dem, så MASSE detaljer!
Hvor lang tid bruker du på å sy en slik kåpe? Det kan ikke være lite.

Jubel sa...

Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer, de legges godt under huden og inspirer til masse, masse sytimer ved den turkise sypulten! :)

Susanne: nettsiden er ikke oppe og går enda, den har blitt litt nedprioritert da samboer må ordne det og er midt i oppstart av firma og travel...men den kommer forhåpentligvis om ikke altfor lenge! ;)
En kåpe i str 4år koster 699,- Si fra om jeg skal sette deg opp på bestillingsliste :)

Anita min kjære: tusen, tusen takk! :) Det er veldig godt å få så masse positiv respons på et produkt jeg er så fornøyd med selv og har lagt mange timer og mye sjel i å utarbeide. De første brukte jeg en hel dag på, men da var det mange ting jeg fortsatt testa ut underveis. Nå som alle detaljer er i orden burde jeg klare to på en dag. Etterhvert skal jeg nemlig også bli en racer på å sy glidelås! ;) Klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Du er altså bare så utrolig flink! Disse var helt nyydelige!! Har siklet på mange av tingene du lager som du har solgt på Monochico :)

Hilsen fra Stine

Monica sa...

Utrolig nydelige kåper! <3
Du er jo helt rå! *tilber*

Pia sa...

Fantastiske!!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Herlighet vad vackra dessa kåpene är!!

Den rosa är bara to die for.

Kan jag låna bilde & blogga den tro?

Helge klemmer fra Sessan

Bente :o) sa...

Det er det vakreste jeg har sett..Helt utrolig nydelig!

Hege LH sa...

Vakkert...! :-)

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Hei
Kan jeg bestille en slik rosa alvekåpe str 7/8 år?
Hva tar du for slik en?
Den var bare nydelig!
(hbs74@hotmail.com)