lørdag 21. januar 2012

Storbestilling







Disse kjolene bor nå hos en familie som ettehvert har riktig så mange Jubel-kjoler. De er del to i en bestilling på 6 kjoler, samme som disse to.
(Den siste kjolen har jeg ikke fått overført og redigert bilder på enda.)
Med unntak av den blå med drillpike er alle til samme jenta. Både hun og mamman elsker masse glade farger, og har fortapt seg litt i alvejentene mine. Har fått ganske så fritt spillerom på disse, med eneste betingelse at det skulle være en alvejente på. Synes jo ikke hun kunne vandre rundt med bare like alvejenter heller, så da ble det født flere nye underveis. 
Mor og datter + bonusdatter er superfornøyd, og sist jeg hørte fra de ble kjolene brukt hver eneste dag. Utrolig gøy, da er det jammen verdt alt arbeidet!

Kjolene er i mitt eget mønster, velour fra S&S og bomulsstoffer fra litt her og der. 
Str 128 & 134.

19 kommentarer:

Trådsnella sa...

Wow, utrooolig flotte!
Du er helt rå med fargekombinasjoner!

LaLa`s Loft sa...

wow!!!!!!!!!!
Utrolig lekkert. Jeg bare elsker figurene dine :) Fantastisk :)

astrid sa...

Nydelige!

Kine sa...

Utrolig lekre kjoler :)

Kine sa...

Forresten hvor mye tar du for slike kjoler?
I feks størrelse 128?

sigrid sa...

Så fine kjoler! utrulig flotte ting du lager! Er veldig imponert!Oppdaga bloggen din gjennom boka "made by me". Har sydd både omslagsjakke og knutebukse:) flotte oppskrifter!
Hilsen Sigrid:)

Reidun sa...

Absolutt nydelege!

Pia sa...

Kjempeflotte!

Syserine sa...

Ååå, de är jo bara fantastiska! Så arbetade applikationer! Jätteroligt att se!

*atina* sa...

Så fine kjoler! Virkelig noe eget og flott! Jeg elsker den lyseblå :)

rockefår sa...

Feiende flotte kjoler med mange fine farger og detaljer!

AvMeg sa...

Herlige kjoler :-)

Solveig sa...

ringonNydelige kjoler! Jeg er imponert!

Charlotte Kleven sa...

ÅÅÅ jeg er den lykkelige mammaen som ser disse nydelige kjolene omtrent hver eneste dag...det gir meg slik en glede..jentene er suuuperfornøyde med jubelkjolene...kunne veldig godt tenkt meg en jubelkjole selv etterhvert jeg..... <3 <3 <3
Du er bare RÅÅÅÅÅÅÅ,,,og vi elsker å kjøpe kjoler fra deg...
Klemmer fra Celine-Julie og mamma Charlotte

Jubel sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer1 :))

Charlotte; det gir meg masse glede å høre hvor fornøyde dere er, det er en fornøyelse å sy til dere! :)

trompetmor sa...

VET DU SÅÅÅÅ NYDELIGE!!!!første gang jeg ser siden din og jeg ble helt betatt.. jeg skulle så gjerne hatt ei lita tulle å putte inni disse kjolene du lager..men jeg kan jo ikke få flere barn bare pga kjoler??? selv om det er fristende, hehe.. men jeg blir jo tante nå..kanskje iløpet av dagen og da får vi se om det blir en liten alvepike som tante kan kjøpe kjole til...
virkelig nydelige er de!!!

Kristin sa...

Flotte kjoler, nydelige farger og applikasjoner. Jeg skjønner godt at noen bestiller om og om igjen!

Marte sa...

Ååå, så nyydelig de er! Fantastiske figurer ja :) La meg til som følger jeg. "Kjenner" deg fra sykroken også. Hilsen Martemor(sykroken)

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Har du sydd deg lei? Det var så tyst her innefra!