tirsdag 3. april 2012

Kjole og kåpe til 17.mai?




 

Jeg har ikke gitt meg med syinga selv om det er ganske så tyst fra denne kanten. Starten av året har vært travel i tillegg til betennelse i nakke/skuldre etter for mye sying. Dermed har jeg blitt tvunget til å ta en mye lengre pause enn jeg ville, men håper jeg snart er oppe og går igjen for fullt. Det er noe som ikke stemmer når jeg må tørke støv av symaskinene, og dette støvet ikke kommer fra sying..
Imens legger jeg ut et par plagg jeg har hengende, kanskje noen trenger 17.mai-klær eller bare nye klær til våren? Send meg gjerne en mail på jubel@fatal.no :)
Kåpa er perfekt utover nå som det blir varmere, og er også helt nydelig sammen med bunad.
Kjolen er str 98, kåpene er to stk i str 116.

Pris på kjolen er 399,- og kåpene koster 799,-

7 kommentarer:

*atina* sa...

Kjempeflotte klær! Jeg elsker de kåpene dine, de er virkelig lekre :) Lurer samtidig på om du har fått trykt opp flere mønster på jubelbuksa?

Jubel sa...

De er ferdige, men får ikke hentet de før på tirsdag da jeg er på påskeferie. Ble en liten misforståelse da jeg trodde jeg skulle få beskjed fra trykkeri om at de var ferdige, mens jeg måtte ha huket av på at jeg skulle bli ringt opp når de var klare for henting. Hadde glemt det fra forrige gang jeg bestilte. Men da sendes de ut rett over helga :)

Annwes sa...

Det var ein nydeleg kjole! Det er så gøy å sjå plagg der det er brukt stoff som ikkje ville engasjert meg noko om eg såg det for seg sjølv i butikkhylla (det mørkeblå stoffet), men så likar eg stoffet kjempegodt i det ferdige plagget som er sydd. Det er skikkeleg inspirerande :-) God betring, håpar du finn ein god balanse mellom kvile og sying, så du får sydd framover også!

Lykke sa...

Kjempe hyggelig å se at du er "tilbake" :D Ikke alltid like greit å begrense seg når man er så engasjert :erfart: Ta vare på kroppen, og gleder meg til å se hva mer som kommer fra deg fremover.

Zopp Design sa...

Så flotte klær. Dumt når kroppen ikke er helt på laget. God bedring :)

Zopp Design sa...

Vi har en give-away på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

Zopp Design sa...

Så flotte klær :)

Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

Ha en solrik og deilig helg.