tirsdag 23. september 2008

Røde epler fra topp til tå!








Dette settet og en lik bukse i en større str skal snart leveres på Barnetrend. Håper noen får og sprer glede med røde epler!

Mønster:
Eget på både bukse og kjole.

Materialer:
Bomull med epler fra Jysk.
Rød bomull fra lokal stoffbutikk.
Ribb fra Stoff og Stil.

Gøy:
Å endelig finne ut hva jeg skulle bruke stoffet til, etter at dt har ligget i hylla altfor lenge uten at jeg klarte å se noen kreative løsninger med det. Jeg var fortsatt usikker da jeg hadde klipt det ut, men ble veldig positivt overrasket over resultatet!
Kjolen måtte jeg pusle sammen litt annerledes enn jeg hadde tenkt, da jeg ikke hadde nok eplestoff igjen til en hel kjole. Resultatet ble bedre enn om det skulle vært bare epler i kjolen, og det er jo alltid gøy!

Ingen kommentarer: