tirsdag 4. oktober 2011

Vinner av GiveAway!



Og vinneren er.....Hanne!!! :D
Gratulerer så masse - kos deg med gavekortet ditt på 500,-

Giveaway var riktig så gøy, så det blir nok ikke så altfor lenge til neste gang. Det er store planer på gang i Jubelheimen (sammen med en heim til ;) ) og får vi det som vi vil har jeg jo nok en til å feire her i bloggen. Og hva er vel en bedre anledning enn det til å ha en ny Giveaway?! :)

 ...det kjedelige med Giveaway er at jeg ikke liker å plukke èn vinner, da jeg synes alle kunne fått en premie... Dere får krysse fingrene litt ekstra neste gang ;)

6 kommentarer:

Hanne sa...

Var det jeg som vant?
Virkelig? Eller er det flere Hanne?

Tørr ikke slippe jubelen løs helt enda, men krysser fingrene her nå:)

Hannepanne sa...

Hmmm her er vi vist flere Hanne :)

Gratulere til den andre Hanne hvis det ikke var meg:)

Hanne=)

Jubel sa...

Det er den første Hanne som vant ja :)
Jeg skrev Hannepanne på dine lapper Hanne(panne) så det ikke skulle bli noen forvirring ;)

Hanne sa...

Å nå ble jeg virkelig glad!!!

Har fulgt spent med helt siden fredagen, så noe så kjekt!

Da kommer det en mail om ikke så lenge meg bestilling tenker jeg, vet akkurat hva jeg vil ha:)

Tusen takk for at jeg fikk mulighet til å vinne:)

Ha en fin dag.

Klem Hanne

LilleLeo sa...

Hipp hurra for Hanne! Jeg er skikkelig unnelig! ;)

Eva Mari sa...

Sent dette, - men unner også! Heldiggris, da!
Klem fra meg :)