torsdag 30. juli 2009

Tripp, trapp trio

Når jeg først var så godt i gang, måtte jeg jo også lage noen guttevennlige knytebukser. Uten kantebåndsapparat var jeg ganske så lei da den tredje var ferdig...
Litt knot med applikasjonene, myyye jobb med kantinga....men godt resultat :)



Kvelden jeg satt med det første paret hadde jeg passe mye bomull i hodet, og klarte bare ikke å komme frem til hvordan jeg skulle få til applikasjonen i todelte farger. Etter en god natts søvn, klarere hode og nytt mot var det jo ikke vanskelig å forstå i det hele tatt! Sy sammen stoffene først, lim på applikasjonen med midten på sømmen og vips kommer det frem en halvt brun og halvt turkis stjerne!



Jeg kan såvidt huske regnfrie dager i det fjerne...for de har vært her, sant...? Kjennes som en evighet siden jeg kunne gå barbeint i gresset, fylle opp plaskebassenget og knipse litt bilder med barnelatter i bakgrunnen.. *sukk*

Buksene er sydd i velour og ribb fra Stoff og Stil, etter eget mønster.
De kommer i str 1-2år, 2-3år og 4-5år og ligger til salgs hos Monochico.

Pris: 499,-

Ingen kommentarer: